Sonia C.
  • Spricht Englisch (C1), Spanisch (Muttersprache)
  • 717 Einheiten unterrichtet

Sonia C.

Peru

Native Spanish teacher with a clear accent

Video preview
  • Beschreibung

  • Zeitplan

  • Bewertungen (11)

  • Lebenslauf

  • Fachgebiete

Beschreibung

Unterstützt von Google TranslateOriginal anzeigen

Ich bin Sonia, ich bin eine spanische Muttersprachlerin aus Peru. Ich habe über 10 Jahre Erfahrung im Unterrichten von Spanisch, zwei Jahre in einem regulären Klassenzimmer und die letzten 8 Jahre im Einzelunterricht.


Ich arbeite auch als Spanischlehrerin und Übersetzerin für eine Stiftung für Kinder mit Autismus, die sich ausschließlich auf medizinisches Spanisch konzentriert. Derzeit bin ich als Spanischlehrer Teil einer kanadischen Sprachschule.


Ich habe 3 Jahre in den USA gelebt und spreche Englisch als meine zweite Sprache. Ich zeige sehr gute Computerkenntnisse für die beste Online-Erfahrung. Ich studiere derzeit internationale Betriebswirtschaftslehre.

Zeitplan

Wähle die Zeit für deine erste Unterrichtseinheit. Alle Termine werden in deiner lokalen Zeitzone angezeigt.

Mär 29–Apr 4, 2024

Mär 29–Apr 4, 2024

Fr

29

Sa

30

So

31

Mo

1

Di

2

Mi

3

Do

4

Bewertungen von Lernenden

4.5

11 Bewertungen

Keine Bewertungen für Sonia C.

Lebenslauf

  • 2014 — 2017

    Cours-Langues-Ville-Quebec

    Teacher

  • 2010 — 2017

    Spanish Tutor Peru

    Owner

  • 2009 — 2010

    Wiracocha Spanish School

    Teacher

  • 2007 — 2009

    San Blas Spanish School

    Teacher

Fachgebiete

  • Spanisch Konversation

    The conversation is a very important part of learning the language and my priority is this.

  • Spanisch für Anfänger

    beginners who want to get a feel of the Spanish language and start learning this beautiful language and be able to communicate in any spanish country.

  • Intensiv Spanisch

    intermediate students who have studied Spanish before and want to keep progressing but don't have the opportunity to enroll in a Spanish course in their home town, now you can do wherever you are.

  • Lateinamerikanisches Spanisch

    In my experience, I have had good comments on the Peruvian accent as it is slower and clearer.

  • Business Spanisch

    The high demand for international business with countries in Central and South America has made Spanish one of the most important languages for commerce. Our Business Spanish courses will help learners to communicate effectively with their Spanish business colleagues.

  • Spanisch für den Beruf

    professionals who need to learn Spanish or improve their fluency but can study only intermittently as their workload permits.

Video preview

13 

$

50-Min. Einheit

13 

$

50-Min. Einheit